Een gesprek voeren kunnen we allemaal. Toch? We doen het immers elke dag. Thuis, in de winkel of op het werk.
Een echt goed gesprek voeren is iets anders. Dit is ook nodig om goede, persoonlijke zorg te kunnen bieden. Om aan de behoeften van de cliënt te kunnen voldoen, moeten we beter leren luisteren en een gesprek voeren. Hiervoor heeft Waardigheid en Trots het werkboek ‘Goed in gesprek’ gemaakt. Het is bestemd voor medewerkers van verpleeghuizen.
Hierin komen onder meer deze onderwerpen aan bod:
Meer weten? Kijk hier:
Zó vergroot je de zelfredzaamheid van je cliënt
Omgaan met technologie
Omgaan met cliënten
Goed in gesprek doe je zo
In gesprek met leidinggevenden
Ontwikkeling
Samenwerken met collega’s
In gesprek met cliënten
Ongewenst gedrag: zó voorkom je het en ga je ermee om
In gesprek met cliënten
Omgaan met cliënten
Van een heupairbag tot GPS tracking en slimme inco: dít houdt het in
Elke dag gezond aan het werk
Omgaan met technologie
Ontwikkeling
Werkplezier
In gesprek met cliënten
Omgaan met cliënten
Omgaan met probleemgedrag bij kwetsbare ouderen en chronisch zieken
Elke dag gezond aan het werk
Ontwikkeling
In gesprek met cliënten
Omgaan met cliënten