Wil jij weten hoe je probleemgedrag van cliënten, zoals agressie, kunt voorkomen? Of hoe je om moet gaan met probleemgedrag als je mee geconfronteerd wordt?
In deze 30 minuten durende module van Free-Learning 'Probleemgedrag 1' ga je hier mee aan de slag. Deze module is bestemd voor zorgverleners in de langdurige zorg die, in de breedste zin van het woord, werken met cliënten met probleemgedrag.
Voor deze module kun je een accreditatiepunt halen. (Kijk op de site voor de voorwaarden.)
Wil jij de module volgen? Kijk hier.
Welke tips hebben jou het meeste geholpen? Heb jij nog andere goede tips om met probleemgedrag om te gaan? Deel je tips hieronder!
Teamzorg Nijmegen past zich aan na snelle groei
Ontwikkeling
Samenwerken met collega’s
Werkplezier
Zelfredzaamheid van jouw cliënt vergroten
Omgaan met technologie
Omgaan met cliënten
Goed in gesprek!
In gesprek met leidinggevenden
Ontwikkeling
Samenwerken met collega’s
In gesprek met cliënten
Reablement in drie stappen
Ontwikkeling
Werkplezier
Omgaan met cliënten
Thuisteam Twente legt met Action Learning de regie bij medewerker
Ontwikkeling
Samenwerken met collega’s
Werkplezier