Agressie op het werk. We zouden het graag voorkomen, maar een cliënt kan wel eens agressief worden. In zo’n geval is het noodzakelijk om zelf de regie te hebben en de situatie in de hand houden. Dat is in een gespannen situatie makkelijker gezegd dan gedaan. Drie tips om het hoofd koel te houden:
Bron: Blijfinzetbaar
Heb jij te maken (gehad) met agressie op het werk? Hoe ga je er mee om/ ben je er mee om gegaan? Deel je ervaringen hieronder!
Zelfredzaamheid van jouw cliënt vergroten
Omgaan met technologie
Omgaan met cliënten
Goed in gesprek!
In gesprek met leidinggevenden
Ontwikkeling
Samenwerken met collega’s
In gesprek met cliënten
Ongewenst gedrag. Hoe is dit te voorkomen?
In gesprek met cliënten
Omgaan met cliënten
Omgaan met probleemgedrag bij kwetsbare ouderen en chronisch zieken
Elke dag gezond aan het werk
Ontwikkeling
In gesprek met cliënten
Omgaan met cliënten
Reablement in drie stappen
Ontwikkeling
Werkplezier
Omgaan met cliënten