Als een cliënt een probleem heeft, dat uit dit zich vaak in ongewenst gedrag. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de cliënt zich beter voelt, maar het is belangrijk dat we daarbij ook aan onszelf blijven denken. Voor de cliënt, en voor jezelf. Maar hoe ga je om met ongewenst gedrag:
Bron: Arbocatalogus
Heb jij praktische tips om ongewenst gedrag door een cliënt te voorkomen? Deel ze hieronder!
Zelfredzaamheid van jouw cliënt vergroten
Omgaan met technologie
Omgaan met cliënten
Goed in gesprek!
In gesprek met leidinggevenden
Ontwikkeling
Samenwerken met collega’s
In gesprek met cliënten
Ongewenst gedrag. Hoe is dit te voorkomen?
In gesprek met cliënten
Omgaan met cliënten
Omgaan met probleemgedrag bij kwetsbare ouderen en chronisch zieken
Elke dag gezond aan het werk
Ontwikkeling
In gesprek met cliënten
Omgaan met cliënten
Probleemloos cliënten van bed naar bed verplaatsen
Elke dag gezond aan het werk
Omgaan met cliënten