Hoe kan je passende zorg blijven bieden? Ook als zich een crisissituatie voordoet en snel ingrijpen noodzakelijk is. Dat kan door al in een vroeg stadium een gesprek aan te gaan met kwetsbare mensen en hun naasten over de gewenste zorg en behandeling. Door hun wensen en doelen vast te leggen, kun je passende zorg blijven bieden. Maar wanneer voer je dat gesprek? Dat moment kan door verschillende gebeurtenissen worden ingezet.
Bron: Handreiking proactieve zorgplanning in de langdurige zorg
Goed in gesprek!
In gesprek met leidinggevenden
Ontwikkeling
Samenwerken met collega’s
In gesprek met cliënten
Ongewenst gedrag. Hoe is dit te voorkomen?
In gesprek met cliënten
Omgaan met cliënten
Omgaan met probleemgedrag bij kwetsbare ouderen en chronisch zieken
Elke dag gezond aan het werk
Ontwikkeling
In gesprek met cliënten
Omgaan met cliënten
In gesprek met een cliënt met dementie
In gesprek met cliënten
Omgaan met cliënten
Wat zijn de mogelijkheden van digitale hulpmiddelen in de zorg?
Elke dag gezond aan het werk
Omgaan met technologie
Ontwikkeling
Werkplezier
In gesprek met cliënten
Omgaan met cliënten